Comme des Garçons kvepalai, sukurti žymiosios Japonijos dizainerės Rei Kawakubo 1994 m., yra viena iš labiausiai eksperimentinių ir novatoriškų šiuolaikinėje parfumerijos rinkoje. Rei Kawakubo įkūrė prekės ženklą 1969 m., kurdama avangardinius, normoms prieštaraujančius drabužius. Panašų požiūrį dizainerė turi ir į parfumerijos kūrimą. Comme des Garçons misija yra kurti kvepalus, kurie sujaukia standartines olfaktorines ribas ir skatina naujus jutimo potyrius.
Pirmieji Commes des Garcons kvepalai Eau de Parfum buvo žavūs savo netikėtu gėlių ir medžio natų deriniu, žyminčiu prekės ženklo polinkį į eksperimentus. 1998 m. pristatytas Odeur 53 kvapas, dar vadinamas „anti-kvepalais“, buvo visiška naujovė parfumerijos pasaulyje. Šio kvapo natose atsispindėjo netradiciniai elementai, tokie kaip deguonis, nagų lakas ir sudegusi guma, kurie atspindėjo futuristinę, mokslinę estetiką, plačiai pamiltą tarp Sci-Fi mėgėjų.
Comme des Garcons kvepalų kolekcijose itin svarbus aspektas yra unisex koncepcija, kurią Kawakubo apibūdina kaip „kvapai tik tiem, kas juos myli“. Tai reiškia, kad kvepalai nėra skirstomi pagal lytį, o jų tikslas yra malonumas jums, nepriklausomai nuo aplinkinių nuomonės. Tarp žymiausių kolekcijų yra Incense Series - penki skirtingi kvapai, įkvėpti pasaulio šventovių (Avignon, Kyoto, Jaisalmer, Zagorsk ir Ouarzazate), kuriuose atsispindi gilūs smilkalų, medžio ir dervų aromatai. Kita išskirtinė kolekcija yra Synthetic Series, kurios kvapai, tokie kaip Garage, Tar ir Soda, perteikia šiuolaikinio miesto estetiką. Monocle Scent One: Hinoki kvepalai įkvėpti medienos ir miško gilumos, perteikiant meditacinę Japonijos atmosferą.
Kvepalai Comme des Garcons dažnai įpakuoti asimetriškuose flakonuose, kurie pabrėžia išskirtinumą nuo “simetriškų” meno ir parfumerijos standartų. Comme des Garçons parfum yra kvietimas į inovacijų pasaulį, kuriame kiekvienas kvapas atskleidžia kitokį požiūrį į pojūčius.