Netikusias prekes galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos ir atgauti sumokėtus pinigus.
Norėdami grąžinti prekes, atlikite šiuos veiksmus:
1. Užpildykite Omniva prekių grąžinimo formą, kurią rasite >>ČIA<< ir Jums bus sukurtas grąžinimo kodas.
2. Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą.
3. Pinigai už grąžintas prekes yra grąžinami į mokėtojo sąskaitą per 10 dienų nuo tos dienos, kai prekės pristatomos į Monora boutique sandėlį.
4. Grąžinimo paslaugos kaina: 2 Eur (išskaičiuojama iš grąžintinos sumos).
Prekės grąžinimo atveju, siuntimo ir grąžinimo išlaidos bus minusuojamos iš bendros sumos, išskyrus atvejus, kai gavus prekę nustatoma, kad prekė buvo su gamykliniu broku - tuomet siuntimo ir grąžinimo išlaidos kompensuojamos.
Prašome susisiekti dėl pinigų grąžinimo tik tuo atveju, jei per nurodytą terminą nesulaukėte pinigų grąžinimo.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
Papildomos sąlygos:
Daugiau informacijos apie prekių grąžinimo tvarką galite rasti >>ČIA<<.
Pirkėjas turi teisę pasinaudoti neteismine skundų ir žalos atlyginimo tvarka, sprendžiant tarp pardavėjo ir vartotojo kilusius ginčus ( CK 6.2287 str. 16 p.): pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnybą arba į teismą.
Informuojame, kad pirkėjai, esant ginčytinai situacijai, turėtų pirmiausia kreiptis į pardavėją, o nepavykus išspręsti ginčo, turi teisę kreiptis dėl ginčo sprendimo į elektroninę vartotojų ginčų sprendimo platformą, kurią galite rasite >>ČIA<<.