Memo Paris kvepalai įkurti 2007 metais Klaros ir Džono Molojų. Šis prekės ženklas įkvėptas kelionių, atradimų, kuriuos Klara ir Džonas patyrė savo gyvenimo metu. Memo Paris prekės ženklo filosofija remiasi idėja, kad kvepalai yra kelionė. Kiekvienas aromatas pasakoja unikalią istoriją, įkvėptą egzotiškų vietų ir potyrių. Clara Molloy, paryžietė-katalonė poetė, ir jos vyras John, sportiškas airių keliautojas, sujungia savo meilę kvapams ir kelionėms, sukurdami kvepalus, kurie simbolizuoja jų nuotykius.
Memo kvepalai yra suskirstyti į kelias kolekcijas, kiekviena iš jų atspindi skirtingas kelionės temas. Cuirs Nomades kvepalų kolekcija yra įkvėpta antikvarinių odinių lagaminų, kurie simbolizuoja kelionių meną. Kvapai kaip African Leather ir Italian Leather sujungia šiltas prieskonių ir odos natas, sukurdami intensyvius ir ilgai išliekančius aromatus. Graines Vagabondes kolekcijoje dominuoja augalų ir gėlių natos, kurios simbolizuoja gamtos grožį ir kelionių atradimus, pavyzdžiui, Kedu yra kvapas, kuris sujungia sezamo sėklų ir greipfrutų natas, sukuriant gaivų ir energingą aromatą. Fleurs Bohèmes kolekcija pabrėžia gėlių aromatų grožį. Marfa, įkvėpta Marfa miesto Teksase, jungia tuberozės ir kedro natas, sukuriant gundantį ir elegantišką kvapą.
Memo Paris suteikia savo parfumeriams visišką laisvę kurti, nesvarbu, kokios kokybės ar kilmės ingredientai yra naudojami. Tai leidžia sukurti unikalius ir išskirtinius kvapus, kurie atspindi jų įkvėpimo vietas ir pasakojimus. Kiekvienas kvapas yra tarsi žemėlapis, kuris veda jus per emocijų ir prisiminimų pasaulį. Šie kvepalai ypatingai patiks tiems, kas vertina laisvę, nemėgsta laikytis nustatytų taisyklių ir vertina kelionių metu sukauptus prisiminimus.