Byredo – tai švediškas prabangos prekės ženklas, įkurtas 2006 metais menininko Beno Gorhamo. Šis unikalus parfumerijos prekės ženklas gimė iš Beno susidomėjimo prisiminimų galia. Nors Gorhamas neturėjo oficialaus parfumerio išsilavinimo, jo kūrybiškumas ir meninis požiūris leido sukurti vieną iš garsiausių nišinių parfumerijos ženklų pasaulyje. Pavadinimas „Byredo“ kilęs iš žodžio „redolence“, reiškiančio malonų kvapą. Byredo filosofija grindžiama minimalizmu ir aukštos kokybės ingredientų naudojimu. Gorhamas įkvėpimo semiasi iš savo asmeninės patirties ir kultūrinių įtakų, pavyzdžiui, jo indiškos kilmės, kelionių ir meno.
Visa tai puikiai atsispindi viename iš populiariausių Byredo kvapų – Bal d'Afrique, kuris įkvėptas Gorhamo kelionių po Afriką. Šis kvapas derina Afrikos medetkų, marokietiško kedro ir vetiverijų natas, sukurdamas šiltą ir egzotišką kompoziciją. Byredo kvepalai siūlo įvairias kolekcijas, kuriose kiekvienas aromatas išsiskiria subtilia istorija ir emociniu gilumu. Gypsy Water – vienas iš prekės ženklo flagmanų – vaizduoja romantizuotą romų gyvenimo būdą, su šviežiomis bergamočių, citrinų ir vanilės natomis. Kitas pavyzdys – Mojave Ghost, kuris tyrinėja Mojave dykumos grožį per švelnias ambros ir sandalmedžio natas, suteikdamas kvapui rafinuotą ir tyliai prabangų charakterį.
Byredo taip pat plečia savo ribas bendradarbiaudama su įvairiomis sritimis. Jie dirbo su žinomais menininkais ir prekių ženklais, tokiais kaip IKEA ir Off-White, kurdami kvapų ir meno pasaulius, susietus su dizainu ir mada. Kvepalai Byredo skirti vertinantiems meną, minimalizmą, bei keliones.